Szanowni Państwo
    Zapraszamy do udziału w bezpłatnych szkoleniach z procesu umorzeń w ramach Tarczy Finansowej 1.0.
    Szczegóły na stronie internetowej PFR link poniżej:
    https://pfrportal.pl/tarcza-finansowa-pfr/

    cyt. ze strony PFR: " ...Podczas szkolenia Eksperci PFR Portal PPK przedstawią Ci prostym językiem zasady rozliczania i zwrotu przyznanych subwencji oraz w przejrzysty sposób wyjaśnią zasady umorzenia.

    W trakcie bezpłatnych szkoleń online dowiesz się:

    – kiedy musisz złożyć oświadczenie?
    – jak wyliczyć kwotę do zwrotu?
    – jakie warunki trzeba spełnić, aby subwencja została w 100% umorzona?
    – na co zwrócić szczególną uwagę?"

    Zapraszamy serdecznie także na naszego facebooka: https://www.facebook.com/BSKrzepice/


    Z wyrazami szacunku
    Zespół BS Krzepice

    Usługa mojeID w Banku Spółdzielczym w Krzepicach

    Już możesz używać mojeID – zdalnego potwierdzania tożsamości poprzez bankowość elektroniczną. Teraz wygodniej skorzystasz z komercyjnych i publicznych usług online.

    mojeID - bezpieczne narzędzie potwierdzania tożsamości online jest już dostępne w Bankach Spółdzielczych Grupy BPS. Uruchamiamy je wraz z Profilem Zaufanym, który jest metodą potwierdzania tożsamości w systemach elektronicznej administracji. Można powiedzieć, że Profil Zaufany zastępuje podpis własnoręczny składany na papierze. Dzięki temu, wiele spraw urzędowych można załatwić bez wychodzenia z domu.

    Skorzystanie z mojeID pozwala na wygodne założenie Profilu Zaufanego bez wychodzenia z domu lub korzystania z usług banku komercyjnego. Możliwość korzystania z wielu e-usług przez internet będzie nie tylko wygodne, ale i bezpieczne.

    Bez konieczności wychodzenia z domu, w trakcie choroby lub w innej sytuacji uniemożliwiającej dotarcie do urzędu (podeszły wiek, opieka nad dziećmi, wyjazd, kwarantanna itp.)
    Aktualną listę usług publicznych znajdziesz tutaj: https://obywatel.gov.pl/
    Informacje na temat Profilu Zaufanego znajdziesz tutaj: https://www.gov.pl/web/cyfryzacja/profil-zaufany-ego-

    Czym jest mojeID?

    mojeID służy do zdalnego potwierdzania tożsamości. Pozwala na bezpieczną weryfikację Twoich danych za pomocą bankowości internetowej. Zawsze zobaczysz co i komu przekazujesz.

    Przekazanie danych każdorazowo wymaga Twojej akceptacji. Dzięki mojeID korzystasz wygodnie z komercyjnych oraz publicznych usług dostępnych online.

    mojeID to rozwiązanie, które bardzo ułatwia życie.

    Za pomocą kilku kliknięć pozwala w bezpieczny sposób na weryfikację tożsamości, bez konieczności wstawania z kanapy, w zaciszu domu, na dowolnym urządzeniu i w dogodnym czasie.

    Możliwości oferowane przez mojeID

    • Potwierdzenie tożsamości

    W szybki i bezpieczny sposób, wraz z przekazaniem wiarygodnych danych ją opisujących (np: imię, nazwisko, PESEL, data urodzenia) na potrzeby zawarcia umowy lub pierwszego logowania

    • Logowanie do istniejącego konta
    • Autoryzacja operacji.

    Korzyści

    • Łatwiejszy dostęp

    Prościej rejestrujesz się i logujesz u dostawców usług.

    • Bezpieczeństwo

    Masz poczucie bezpieczeństwa i kontroli nad przekazywaniem danych dzięki sprawdzonemu standardowi.

    • Użyteczność

    Korzystasz z większej liczby usług online lub masz dostęp do paneli uzupełniających usługi tradycyjne.

    • Potwierdzanie tożsamości w Internecie staje się łatwiej dostępne.

    Zastosowanie

    • Usługi publiczne

    Składanie wniosków do urzędów (np. wniosek o dowód osobisty, paszport, wyrejestrowanie samochodu)

    Dostęp do danych (np. dane o ubezpieczeniach społecznych, informacja o punktach karnych)

    • e-Commerce

    Potwierdzanie wieku klienta (np. zakup alkoholu)

    Dostarczanie danych niezbędnych do dostawy

    • Energetyka

    Rejestracja wniosku/formularza

    Przedłużenie umowy

    Dostęp do portalu klienta

    • Medycyna

    Rejestracja/autoryzacja dostępu do usług i produktów medycznych

    Zakup leków przez internet

    • Media

    Potwierdzanie dostępu do treści ograniczonych wiekowo

    Opłacanie abonamentu

    • Ubezpieczenia

    Sprzedaż polisy przez internet

    Odnowienie polisy (Direct)

    mojeID w pytaniach i odpowiedziach

    Co to jest mojeID?

    mojeID to bezpieczne narzędzie potwierdzania tożsamości online w usługach komercyjnych i publicznych. Umożliwia realizację wszelkich formalności, które dotychczas wymagały osobistego uwierzytelnienia danych drogą elektroniczną.

    Czy aby korzystać z mojeID muszę najpierw osobiście okazać gdzieś dokument tożsamości?

    Zaletą mojeID jest wyeliminowanie konieczności dodatkowego potwierdzenia tożsamości. Usługa opiera się na logowaniu do bankowości internetowej, które jest tu równoznaczne z potwierdzeniem Państwa tożsamości.

    Jaką mam korzyść z używania mojeID?

     

    Na pewno zyskują Państwo więcej wolnego czasu, który wcześniej byłby potrzebny na osobiste wizyty w wielu firmach i instytucjach w celu załatwienia spraw związanych ze sfinalizowaniem umowy, czy podpisaniem dokumentów.

    Jest to także rozwiązanie wygodne, ponieważ za pomocą kilku kliknięć pozwala w bezpieczny sposób na weryfikację tożsamości, bez konieczności wstawania z kanapy, w zaciszu domu, na dowolnym urządzeniu i w dogodnym czasie.

    Czy korzystanie z mojeID jest płatne?

    Usługa mojeID jest bezpłatna dla wszystkich Klientów indywidualnych chcących potwierdzać za jej pomocą tożsamość.

    Czy korzystanie z mojeID jest bezpieczne?

    Korzystanie z mojeID jest bezpieczne dla wszystkich użytkowników. Przed uruchomieniem usługa była wiele razy weryfikowana przez Krajową Izbę Rozliczeniową – dostawcę usługi i zarazem operatora systemu Elixir. Poddano ją także niezależnemu audytowi bezpieczeństwa. Usługa spełnia najwyższe wymogi i standardy Ministerstwa Cyfryzacji. Dane w mojeID nie są udostępniane automatycznie. Wszystko odbywa się za zgodą użytkownika, po zalogowaniu się do banku.

    Regulamin MojeID

    Szanowni Klienci

    Uprzejmie informujemy, że w związku z wejściem w życie dyrektywy w sprawie usług płatniczych (PSD2) zobowiązującej do stosowania silnego uwierzytelniania (SCA) we wszystkich płatnościach internetowych dokonanych kartą, w styczniu zmianie ulegnie sposób autoryzacji tych transakcji. Aby dokonać tych płatności wymagane będzie: podanie kodu PIN ustawionego dla 3D Secure w KartoSFERZE, a następnie kodu przesłanego w wiadomości SMS na nr tel. podany w Banku. Po zalogowaniu do KartoSFERY ustaw kod PIN dla transakcji internetowych w zakładce 3D Secure, aby móc wykonywać transakcji kartą w Internecie. Instrukcja jak tego dokonać znajduje się tutaj

    Uprzejmie informujemy, że Polski Fundusz Rozwoju wydłużył termin przedstawienia przez Przedsiębiorców, którzy zawarli Umowę Subwencji Finansowej w ramach Tarczy Finansowej PFR dokumentów potwierdzających, że osoba, która zawarła Umowę była uprawniona do reprezentowania Przedsiębiorcy z 31 grudnia 2020 r. na dzień 31 stycznia 2020 r.

    Jednocześnie przypominamy, że w przypadku gdy Umowa została podpisana przez właściciela firmy lub jednoosobowego reprezentanta firmy, w zależności od formy prawnej prowadzonej działalności, dokumentami potwierdzającymi są:

     

    • pełny odpis z KRS lub
    • wyciąg z CEiDG

    pobrany na dzień dostarczenia dokumentów do Banku.

    W przypadku gdy Umowę podpisała osoba inna niż umocowana według KRS lub CEiDG lub firma posiada reprezentację wieloosobową, wymagane jest przedłożenie do Banku oprócz aktualnego/pełnego odpisu z KRS lub wyciągu z CEiDG również Pełnomocnictwa lub Oświadczenia.

    Pełnomocnictwo albo Oświadczenie należy podpisać elektronicznym podpisem kwalifikowanym lub poświadczyć podpisy notarialnie.

     

    Należy pamiętać, że:

    • Pełnomocnictwo musi być podpisane z datą nie późniejszą niż dzień złożenia wniosku
      o subwencję. W przypadku tej samej daty, o ważności Pełnomocnictwa decyduje godzina notarialnego poświadczenia podpisów lub złożenia ostatniego z wymaganych podpisów kwalifikowanych. W razie braku wskazania godziny poświadczenia notarialnego Pełnomocnictwo udzielone w dacie złożenia wniosku nie będzie mogło być zaakceptowane;
    • Oświadczenie musi zostać podpisane po dacie złożenia wniosku o subwencję finansową, jeśli wcześniej nie udzielono Pełnomocnictwa osobie wnioskującej.

     

    Pełnomocnictwo/Oświadczenie podpisuje osoba lub osoby umocowane według KRS lub CEiDG.

     

    Dokumenty należy przedstawić w Banku za pośrednictwem jednego z niżej wymienionego kanału:

    1. W przypadku dokumentacji (Pełnomocnictwo, Oświadczenie) opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym:
    • za pośrednictwem bankowości elektronicznej wchodząc na dedykowany Wniosek PFR
    • na adres mailowy: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
    1. W przypadku dokumentacji (Pełnomocnictwo, Oświadczenie) z podpisami notarialnie poświadczonymi:
    • osobiście w placówce Banku,
    • przesłać pocztą na adres : ul. Częstochowska 27, 42-160 Krzepice

     

    Wszystkie wyżej wymienione dokumenty należy złożyć w Banku w nieprzekraczalnym terminie do 31 stycznia 2021 r.

    W przypadku niedopełnienia ww. obowiązku konsekwencją będzie wypowiedzenie Umowy przez Fundusz PFR.

    UWAGA !!!!

    Dla tych z Państwa, którzy prowadzą jednoosobową działalność gospodarczą i osobiście zawarli Umowę, Bank samodzielnie pobrał z bazy CEiDG wydruk potwierdzający umocowanie Beneficjenta oraz przedstawił go w bankowości elektronicznej we Wniosku Umocowanie do akceptacji Przedsiębiorcy.
    W tym przypadku Przedsiębiorcy nic nie muszą dostarczać do Banku. Wystarczy tylko, że zalogują się do swojej bankowości elektronicznej, wejdą na Wniosek Umocowanie i zatwierdzą przedstawione tam dane w terminie do dnia 31 stycznia 2021 r.

    Szanowni Klienci

    W związku z rozprzestrzeniającą się pandemią koronawirusa (COVID-19)
    Zarząd Banku Spółdzielczego w Krzepicach informuje, iż
    od dnia 07.12.2020r. do odwołania.

    Centrala Banku Spółdzielczego w Krzepicach
    czynna będzie w godzinach

    730 -1600

     

    Godziny pracy pozostałych placówek nie ulegają zmianie.

    Uprzejmie przypominamy, że Przedsiębiorcy, którzy zawarli Umowę Subwencji Finansowej w ramach Tarczy Finansowej Polskiego Funduszu Rozwoju zobowiązani są do przedstawienia w terminie do 31 grudnia 2020 r.,

    w celu weryfikacji przez Bank, dokumentów potwierdzających, że osoba, która zawarła Umowę była uprawniona do reprezentowania Przedsiębiorcy.

     W przypadku, gdy Umowa została podpisana przez osobę umocowaną, w zależności od formy prawnej prowadzonej działalności, dokumentami potwierdzającymi są:

    • informacja odpowiadająca odpisowi aktualnemu/pełnemu z Krajowego Rejestru Sądowego lub
    • wyciąg z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej.

     Natomiast w sytuacji, gdy Umowę podpisała osoba inna niż umocowana według Krajowego Rejestru Sądowego lub Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub firma posiada reprezentację wieloosobową, wymagane jest przedłożenie Pełnomocnictwa lub Oświadczenia.

    W/w dokumenty tj. Pełnomocnictwo albo Oświadczenie, należy opatrzyć podpisem kwalifikowanym elektronicznym lub poświadczyć podpisy notarialnie.

     Należy pamiętać, że:

    1) Pełnomocnictwo musi być opatrzone datą nie późniejszą niż dzień złożenia wniosku o subwencję. W przypadku tej samej daty, o ważności pełnomocnictwa decyduje godzina notarialnego poświadczenia podpisów lub złożenia ostatniego z wymaganych podpisów kwalifikowanych. W razie braku wskazania godziny poświadczenia notarialnego pełnomocnictwo udzielone w dacie złożenia wniosku nie będzie mogło być zaakceptowane;

    2) Oświadczenie musi zostać wystawione po dacie złożenia wniosku o subwencję finansową, jeśli wcześniej nie udzielono pełnomocnictwa osobie wnioskującej. Oświadczenie podpisuje osoba lub osoby umocowane według Krajowego Rejestru Sądowego lub Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej albo pełnomocnik.

     Zarówno Pełnomocnictwo jak i Oświadczenie należy przedłożyć wraz z aktualnym/pełnym odpisem z Krajowego Rejestru Sądowego lub wydrukiem z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej.

     

    Dokumenty należy przedstawić w Banku za pośrednictwem jednego z niżej wymienionego kanału:

    1. W przypadku dokumentacji (Pełnomocnictwo, Oświadczenie) opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym:
    • za pośrednictwem bankowości elektronicznej wchodząc na dedykowany Wniosek PFR,
    • na adres mailowy: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
    1. W przypadku dokumentacji (Pełnomocnictwo, Oświadczenie) z podpisami notarialnie poświadczonymi:
    • osobiście w placówce Banku,
    • przesłać pocztą na adres: ul. Częstochowska 27, 42-160 Krzepice

     Wszystkie wyżej wymienione dokumenty należy złożyć w Banku w nieprzekraczalnym terminie do 31 grudnia 2020 r.

    W przypadku niedopełnienia ww. obowiązku konsekwencją będzie wypowiedzenie Umowy przez Fundusz PFR.

     UWAGA !!!!

    Dla tych z Państwa, którzy prowadzą jednoosobową działalność gospodarczą i osobiście zawarli Umowę, Bank samodzielnie pobierze z bazy Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej wydruk potwierdzający umocowanie Beneficjenta oraz przedstawi go w bankowości elektronicznej we Wniosku Umocowanie do akceptacji Przedsiębiorcy. W tym przypadku Przedsiębiorcy nic nie muszą dostarczać do Banku. Wystarczy tylko, że zalogują się do swojej bankowości elektronicznej, wejdą na Wniosek Umocowanie i zatwierdzą przedstawione tam dane w terminie do dnia 31 grudnia 2020 r.

    Sąd Rejonowy w Częstochowie, XVII Wydział Gospodarczy KRS, KRS: 0000146108 NIP: 574-000-67-17, Regon: 000496610

    2021 © Bank Spółdzielczy w Krzepicach