Od 01 lutego rozpoczyna się nabór wniosków o świadczenie wychowawcze 800+ za okres od 01 czerwca 2024r. do 31 maja 2025r.
Przypominamy! 📢 Wniosek możesz złożyć tylko elektronicznie przez:
📲 poprzez Nasz Bank w systemie bankowości elektronicznej eBankNet
📲 poprzez ZUS: w aplikacji mobilnej mZUS lub na Platformie Usług Elektronicznych ZUS
📲 na portalu rządowym Emp@tia
Pamiętaj: wniosek składasz we własnym imieniu poprzez zalogowanie się do swojej bankowości elektronicznej eBankNet.
Poniżej pokażemy Ci jak to zrobić:
Krok nr 1.
Zaloguj się do bankowości internetowej eBankNet, wybierz zakładkę „Wnioski”.
Krok nr 2.
Po otwarciu zakładki „Wnioski” z menu bocznego wybierz „Wnioski eximee”.
Po wybraniu rachunku, z którego ma być złożony wniosek, zostaniesz przekierowany na stronę z danymi, które My jako Bank musimy potwierdzić.
Krok nr 3.
Potwierdź swoje dane – w zależności od uruchomionej formy autoryzacji: za pomocą jednorazowego hasła SMS lub powiadomienia Push w aplikacji mobilnej eBS Krzepice.
Krok nr 4.
Po wykonaniu autoryzacji zostaniesz przekierowany na stronę, gdzie z listy wybierasz interesujący Cię wniosek, w tym wypadku wybierz opcję "Złóż wniosek Rodzina 800+"
Krok nr 5.
Wypełnij dane we wniosku podążając za instrukcjami na ekranie. Załącz załączniki do wniosku, o ile będą one wymagane.
Pamiętaj: do wniosku o świadczenie wychowawcze w ramach programu Rodzina 800+ można dodać załączniki o określonych parametrach:
- akceptowany format załączników to JPG, PNG lub PDF (maksymalnie możesz wysłać 7 załączników);
- maksymalna wielkość pojedynczego załącznika: 0,5MB;
- maksymalna łączna wielkość wszystkich załączników: 3,5MB;
- nazwy załączników nie mogą zawierać znaków polskich, znaków specjalnych i spacji oraz muszą być unikalne w ramach jednego wniosku.
Krok nr 6.
Po wysłaniu wniosku pojawi się okno zawierające dokumenty ",pdf" takie jak: Potwierdzenie wysłania wniosku oraz Wniosek.
Dokumenty można zapisać na dysku lub innym nośniku informacji lub wydrukować.
UWAGA! W momencie zamknięcia okna po zakończeniu wysyłania wniosku, ww. dokumenty nie będą już dostępne. Spowodowane jest to koniecznością usuwania danych wprowadzonych we wniosku z systemów bankowych.
Po wysłaniu wniosku, na Twój adres e-mail (wskazany we wniosku) zostanie przesłane urzędowe potwierdzenie odbioru (UPP/UPO). Może to potrwać od kilku godzin do kliku dni (w wyjątkowych przypadkach). UPP/UPO jest potwierdzeniem skutecznego złożenia prze Ciebie wniosku o świadczenie wychowawcze.