Góra strony

Image

Jeśli Klientem innego banku i chcesz przenieść rachunek do Naszego Banku? Zobacz jakie to proste!

Wystarczy, że odwiedzisz najbliższą Placówkę Naszego Banku, a my załatwimy wszystkie formalności za Ciebie!

W trakcie jednej wizyty u Nas założysz konto na wygodnych dla Ciebie warunkach oraz zrezygnujesz z usług Twojego dotychczasowego banku.

Dzięki kompleksowej i szybkiej procedurze nie musisz sam zajmować się kłopotliwym zamknięciem rachunku, ani przenoszeniem usług dodatkowych!

Co Ty jako klient musisz wykonać?

Złożyć Wniosek o przeniesienie rachunku bankowego przez Konsumenta.

We wniosku o powinieneś wyraźnie wskazać nowemu bankowi, jakie usługi chce przenieść z dotychczasowego banku, a także podać dokładną datę, od której przeniesione usługi mają być realizowane przez Nasz Banku.

Co robimy my jako Bank?

1

Zamykamy Twoje stare konto

Zlecamy zamknięcie Twojego starego rachunku oraz przekazanie znajdujących się na nim środków na Twoje nowe konto w Naszym Banku.
2

Przenosimy Twoje dyspozycje

Przenosimy Twoje zlecenia stałe i polecenia zapłaty, które posiadałeś w starym Banku.
3

Informujemy niezbędne instytucje za Ciebie!

Poinformujemy o zmianie Twojego numeru rachunku Twojego pracodawcę oraz wszelkie instytucje, takie jak: Zakład Ubezpieczeń Społecznych (ZUS), Urząd Skarbowy (US), a w przypadku zaistnienia takiej potrzeby także inne, wskazane przez Ciebie organy.
4

Wydajemy Ci kartę debetową!

Wydajemy C kartę debetową,aby umożliwić Ci pełne korzystanie z zalet Twojego nowego konta w Banku Spółdzielczym w Krzepicach

O Banku

Informacje prawne

Przydatne informacje

Płatności i inne

Sąd Rejonowy w Częstochowie, XVII Wydział Gospodarczy KRS, KRS: 0000146108 NIP: 574-000-67-17, Regon: 000496610

Kod BIC (SWIFT): POLUPLPR
2024 © Bank Spółdzielczy w Krzepicach