Jeśli Klientem innego banku i chcesz przenieść rachunek do Naszego Banku? Zobacz jakie to proste!
Wystarczy, że odwiedzisz najbliższą Placówkę Naszego Banku, a my załatwimy wszystkie formalności za Ciebie!
W trakcie jednej wizyty u Nas założysz konto na wygodnych dla Ciebie warunkach oraz zrezygnujesz z usług Twojego dotychczasowego banku.
Dzięki kompleksowej i szybkiej procedurze nie musisz sam zajmować się kłopotliwym zamknięciem rachunku, ani przenoszeniem usług dodatkowych!
Co Ty jako klient musisz wykonać?
✅ Złożyć Wniosek o przeniesienie rachunku bankowego przez Konsumenta.
We wniosku o powinieneś wyraźnie wskazać nowemu bankowi, jakie usługi chce przenieść z dotychczasowego banku, a także podać dokładną datę, od której przeniesione usługi mają być realizowane przez Nasz Banku.
Co robimy my jako Bank?
1
Zamykamy Twoje stare konto
Zlecamy zamknięcie Twojego starego rachunku oraz przekazanie znajdujących się na nim środków na Twoje nowe konto w Naszym Banku.
2
Przenosimy Twoje dyspozycje
Przenosimy Twoje zlecenia stałe i polecenia zapłaty, które posiadałeś w starym Banku.
3
Informujemy niezbędne instytucje za Ciebie!
Poinformujemy o zmianie Twojego numeru rachunku Twojego pracodawcę oraz wszelkie instytucje, takie jak: Zakład Ubezpieczeń Społecznych (ZUS), Urząd Skarbowy (US), a w przypadku zaistnienia takiej potrzeby także inne, wskazane przez Ciebie organy.
4
Wydajemy Ci kartę debetową!
Wydajemy C kartę debetową,aby umożliwić Ci pełne korzystanie z zalet Twojego nowego konta w Banku Spółdzielczym w Krzepicach
Pliki do pobrania