⚠️ (EDIT 24.06.2024r.) Bank został poinformowany przez Polski Standard Płatności (operatora BLIK'a) o trwających problemach technicznych u operatora płatności.
⚠️ W dniach 21-24 czerwca potrzebujemy chwili na zaplanowane prace techniczne!
❌📅 Od piątku 21 czerwca od godz. 17:00 do poniedziałku 24 czerwca do godz. 06:00 niedostępny będzie system Express Elixir, przez co nie będą działać przelewy natychmiastowe i Przelewy na telefon BLIK w serwisie eBankNet oraz aplikacji eBS Krzepice. ❌ Podczas niedostępności każda próba wykonania tych przelewów zostanie odrzucona przez Nasze systemy rozliczeniowe.
❌📅 W sobotę 22 czerwca od godz. 06:00 do godz. 12:00 niedostępna będzie usługa mojeID - zdalne potwierdzanie tożsamości (tj. mogą występować utrudnienia w działaniu Profilu Zaufanego, załatwiania spraw urzędowych, umówienia wizyty lekarskiej, itp.
❌📅 W sobotę 22 czerwca od godz. 06:00 do godz. 12:00 niedostępna będzie usługa BLIK - w związku z tym płatności BLIK w sklepach stacjonarnych i internetowych oraz wypłaty BLIK w bankomatach będą odrzucane.
👉 Przerwy techniczne spowodowane jest zaplanowanymi pracami technicznymi po stronie Banku BPS S.A. oraz Krajowej Izby Rozliczeniowej (KIR).
⚠️ Prosimy, wykonajcie wcześniej wszystkie niezbędne transakcje.
Przepraszamy za utrudnienia.