Informujemy, iż w związku z wprowadzanymi zmianami od dnia 01 września 2024r. w przypadku, gdy posiadasz w Banku nieważny dokument tożsamości niektóre z możliwości wykonywania operacji na Twoim rachunku zostaną ograniczone.
Dlaczego aktualizacja Twoich danych osobowych jest aż tak istotna?
Zgodnie z wymogami Ustawy o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (art. 34) jesteśmy zobowiązani do stosowania środków bezpieczeństwa finansowego oraz zapewnienia, że Twoje dane są pełne i aktualne.
W związku z tym od dnia 01 września 2024r. w przypadku, gdy posiadasz w Banku nieaktualny dokument tożsamości - dopóki go u Nas nie zaktualizujesz zablokowane zostaną następujące operacje:
- W Placówce Banku: wpłata na rachunek, wypłata z rachunku oraz polecenie przelewu,
- W bankowości elektronicznej eBankNet i aplikacji mobilnej eBS Krzepice: wszelkie operacje w sekcji "Przelewy" (za wyjątkiem przelewu własnego, przelewu do ZUS, przelewu US/Cło, zleceń stałych oraz przelewy zlecone z datą w przód, które zostały zlecone przed wygaśnięciem dokumentu tożsamości)
W związku z powyższym uprzejmie prosimy o zaktualizowanie danych osobowych w Banku.
Aktualizacji danych osobowych możesz dokonać w każdej Placówce Naszego Banku.
Jeśli korzystasz z systemu bankowości elektronicznej eBankNet, możesz sprawdzić swoje dane w zakładce - Mój profil - Dokument tożsamości.
Dzięki temu, że posiadamy Twoje aktualne dane osobowe możemy zrealizować Twoje dyspozycje, a Ty możesz swobodnie i bezpiecznie korzystać z Naszych usług. Nie ryzykuj utratą możliwości swobodnego bankowania – pamiętaj o zawnioskowaniu w Urzędzie o wyrobienie nowego dokumentu tożsamości na czas i poinformowaniu Nas o jego zmianie. Dbanie o aktualność Twoich danych jest naszym wspólnym celem.