Góra strony

Przypomnienie o aktualizacji danych osobowych w Banku

Przypomnienie o aktualizacji danych osobowych w Banku

Przypominamy, iż w związku ze zmianami, których wprowadzenie zaplanowane jest na 01 września 2024r. w przypadku, gdy posiadasz w Banku nieważny dokument tożsamości - dopóki go u Nas nie zaktualizujesz zablokowane zostaną następujące operacje:

  1. W Placówce Banku: wpłata na rachunek, wypłata z rachunku oraz polecenie przelewu,
  2. W bankowości elektronicznej eBankNet i aplikacji mobilnej eBS Krzepice: wszelkie operacje w sekcji "Przelewy" (za wyjątkiem przelewu własnego, przelewu do ZUS, przelewu US/Cło, zleceń stałych oraz przelewy zlecone z datą w przód, które zostały zlecone przed wygaśnięciem dokumentu tożsamości)

Uprzejmie prosimy tych z Państwa, którzy posiadają nieważny dokument tożsamości o jego zaktualizowanie w Banku.

Aktualizacji możesz dokonać w każdej Placówce Naszego Banku.

Jeśli korzystasz z systemu bankowości elektronicznej eBankNet, możesz sprawdzić, czy Twój dokument tożsamości w Banku jest ważny - Mój profil - Dokument tożsamości. 

O Banku

Przydatne informacje

Płatności i inne

Skontaktuj się z nami

Centrala Banku - Sekretariat
ul. Częstochowska 27, 42-160 Krzepice
mail: sekretariat@bskrzepice.pl
tel.: + 48343175255
Sąd Rejonowy w Częstochowie, XVII Wydział Gospodarczy KRS, KRS: 0000146108 NIP: 574-000-67-17, Regon: 000496610
Kod BIC (SWIFT) Banku: POLUPLPR