Przypominamy, iż w związku ze zmianami, których wprowadzenie zaplanowane jest na 01 września 2024r. w przypadku, gdy posiadasz w Banku nieważny dokument tożsamości - dopóki go u Nas nie zaktualizujesz zablokowane zostaną następujące operacje:
- W Placówce Banku: wpłata na rachunek, wypłata z rachunku oraz polecenie przelewu,
- W bankowości elektronicznej eBankNet i aplikacji mobilnej eBS Krzepice: wszelkie operacje w sekcji "Przelewy" (za wyjątkiem przelewu własnego, przelewu do ZUS, przelewu US/Cło, zleceń stałych oraz przelewy zlecone z datą w przód, które zostały zlecone przed wygaśnięciem dokumentu tożsamości)
Uprzejmie prosimy tych z Państwa, którzy posiadają nieważny dokument tożsamości o jego zaktualizowanie w Banku.
Aktualizacji możesz dokonać w każdej Placówce Naszego Banku.
Jeśli korzystasz z systemu bankowości elektronicznej eBankNet, możesz sprawdzić, czy Twój dokument tożsamości w Banku jest ważny - Mój profil - Dokument tożsamości.