Góra strony

Ważna informacja dot. zmiany sposobu aktywacji aplikacji mobilnej

Ważna informacja dot. zmiany sposobu aktywacji aplikacji mobilnej

Szanowni Klienci! W celu zwiększenia poziomu bezpieczeństwa Klientów korzystających z serwisu bankowości elektronicznej eBanknet wraz z dniem 01.12.2024r. nastąpiła zmiana procesu parowania (aktywacji) aplikacji mobilnej eBS Krzepice.

Od dnia 01.12.2024r. aktywacja aplikacji mobilnej eBS Krzepice wymaga telefonicznego kontaktu z Bankiem i potwierdzenia tożsamości osoby aktywującej aplikację ze strony pracownika Banku. Informujemy, że pracownicy Banku nie podejmują prób kontaktu w celu aktywacji aplikacji mobilnej, a Użytkownik jest zobowiązany samodzielnie skontaktować się z wybraną Placówką Banku. Kontakt w celu aktywacji aplikacji mobilnej jest możliwy w godzinach pracy Banku. Informację tą zobaczysz również po zautoryzowaniu prośby o aktywację aplikacji. Lista kontaktowa dostępna jest w zakładce "Kontakt" u góry strony internetowej Banku oraz w menu "Kontakt" w serwisie eBankNet. 

W związku z powyższym aktywacja aplikacji mobilnej eBS Krzepice przebiega w następujący sposób:

  1. Należy zalogować się do swojego konta serwisie bankowości elektronicznej eBankNet,

  2. Wybieramy pole "Mój profil",

  3. Przechodzimy do sekcji "Aplikacja mobilna" po lewej stronie ekranu,

  4. Klikamy przycisk "Wyślij prośbę o aktywację aplikacji mobilnej eBS Krzepice",

  5. Autoryzujemy prośbę o aktywację aplikacji przy użyciu jednorazowego kodu SMS, klikając "Wyślij SMS z kodem",

  6. Otrzymasz komunikat "Wysłano prośbę o aktywację aplikacji mobilnej eBS Krzepice. Aby otrzymać kod parujący niezbędny do jej aktywacji, należy skontaktować się z Bankiem,

  7. Podczas połączenia telefonicznego pracownik Banku zweryfikuje Twoją tożsamość. Po poprawnej weryfikacji otrzymasz kod parujący na swój telefon,

  8. Uruchamiamy pobraną wcześniej aplikację mobilną eBS Krzepice,

  9. W kroku nr 1. wprowadzamy otrzymany SMSem kod parujący,

  10. W kroku nr 2. podajemy login do konta bankowości elektronicznej,

  11. W kroku nr 3. wprowadzamy brakujące cyfry Twojego numeru PESEL,

  12. W kroku nr 4. nadajemy kod PIN do odblokowywania aplikacji mobilnej poprzez jego dwukrotne wprowadzenie,

  13. W ostatnim kroku należy nazwać utworzony profil.

Zmiana sposobu aktywacji bankowości mobilnej ma na celu zwiększenie poziomu bezpieczeństwa klientów korzystających z serwisu eBankNet. Pamiętaj o bezpieczeństwie w bankowości elektronicznej! Jeśli ktokolwiek dzwoniący do Ciebie wymaga od Ciebie podania loginów bądź haseł dostępowych, kodów autoryzacyjnych SMS, kodu parującego, kodu BLIK, potwierdzenia operacji w aplikacji lub podania numeru Twojej karty płatniczej, natychmiast się rozłącz i zgłoś ten fakt do instytucji, za którą ktoś się podszywał. Nie daj się oszukać.

O Banku

Informacje prawne

Przydatne informacje

Płatności i inne

Sąd Rejonowy w Częstochowie, XVII Wydział Gospodarczy KRS, KRS: 0000146108 NIP: 574-000-67-17, Regon: 000496610

Kod BIC (SWIFT): POLUPLPR