Ułatwienia dostępu

Góra strony

Informacja dotycząca aktualizacji danych osobowych w Banku

Informacja dotycząca aktualizacji danych osobowych w Banku

Posiadasz w Banku nieważny dokument tożsamości? Niektóre z możliwości wykonywania operacji na Twoim rachunku zostaną ograniczone.

Pamiętaj, że posiadanie nieaktualnych danych osobowych w Banku wiąże się z szeregiem utrudnień w dostępnie do niektórych produktów i usług, takich jak brak możliwości wykonywania przelewów.

Dlaczego aktualizacja Twoich danych osobowych jest aż tak istotna?

Zgodnie z wymogami Ustawy o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (art. 34) jesteśmy zobowiązani do stosowania środków bezpieczeństwa finansowego oraz zapewnienia, że Twoje dane są pełne i aktualne.

W związku z tym, w przypadku, gdy posiadasz w Banku nieaktualny dokument tożsamości - dopóki go nie zaktualizujesz zablokowane zostaną przelewy realizowane zarówno w Placówkach Banku jak i przez bankowość elektroniczną, jak również operacje kasowe tj. wpłata/wypłata.

W związku z powyższym uprzejmie prosimy o regularne aktualizowanie danych osobowych w Banku.

Aktualizacji danych osobowych możesz dokonać w każdej Placówce Naszego Banku oraz za pośrednictwem systemu bankowości elektronicznej eBankNet. 

Jeśli korzystasz z systemu bankowości elektronicznej eBankNet, możesz zaktualizować swój dokument tożsamości w zakładce - Mój profil - Dokument tożsamości. 

W tym miejscu pamiętaj o tym, aby wszystkie wprowadzone przez Ciebie dane zgadzały się z danymi znajdującymi się na dokumencie. Pamiętaj również o tym, że musisz załączyć zdjęcie lub skan Twojego nowego dokumentu (w przypadku dowodu osobistego awers i rewers, a w przypadku paszportu stronę zawierającą zdjęcie, imię i nazwisko oraz serię i numer paszportu). Zdjęcie lub skan wykonaj na jasnym i czytelnym tle.

Dzięki temu, że posiadamy Twoje aktualne dane osobowe możemy zrealizować Twoje dyspozycje, a Ty możesz swobodnie i bezpiecznie korzystać z Naszych usług. Nie ryzykuj utratą możliwości swobodnego bankowania – pamiętaj o zawnioskowaniu w Urzędzie o wyrobienie nowego dokumentu tożsamości na czas i poinformowaniu Nas o jego zmianie. Dbanie o aktualność Twoich danych jest naszym wspólnym celem.

Skontaktuj się z Nami!

Centrala Banku - Sekretariat
ul. Częstochowska 27, 42-160 Krzepice
mail: sekretariat@bskrzepice.pl
tel.: + 48343175255
eDoręczenia: AE:PL-15314-73161-EWWDS-25
Sąd Rejonowy w Częstochowie, XVII Wydział Gospodarczy KRS, KRS: 0000146108 NIP: 574-000-67-17, Regon: 000496610
Kod BIC (SWIFT) Banku: POLUPLPR
2025 © Bank Spółdzielczy w Krzepicach | Wszelkie prawa zastrzeżone.