Szanowni Klienci! W celu zwiększenia poziomu bezpieczeństwa Klientów korzystających z serwisu bankowości elektronicznej eBanknet wraz z dniem 01.12.2024r. nastąpiła zmiana procesu parowania (aktywacji) aplikacji mobilnej eBS Krzepice.
Od dnia 01.12.2024r. aktywacja aplikacji mobilnej eBS Krzepice wymaga telefonicznego kontaktu z Bankiem i potwierdzenia tożsamości osoby aktywującej aplikację ze strony pracownika Banku. Informujemy, że pracownicy Banku nie podejmują prób kontaktu w celu aktywacji aplikacji mobilnej, a Użytkownik jest zobowiązany samodzielnie skontaktować się z wybraną Placówką Banku. Kontakt w celu aktywacji aplikacji mobilnej jest możliwy w godzinach pracy Banku. Informację tą zobaczysz również po zautoryzowaniu prośby o aktywację aplikacji. Lista kontaktowa dostępna jest w zakładce "Kontakt" u góry strony internetowej Banku oraz w menu "Kontakt" w serwisie eBankNet.
W związku z powyższym aktywacja aplikacji mobilnej eBS Krzepice przebiega w następujący sposób:
-
Należy zalogować się do swojego konta serwisie bankowości elektronicznej eBankNet,
-
Wybieramy pole "Mój profil",
-
Przechodzimy do sekcji "Aplikacja mobilna" po lewej stronie ekranu,
-
Klikamy przycisk "Wyślij prośbę o aktywację aplikacji mobilnej eBS Krzepice",
-
Autoryzujemy prośbę o aktywację aplikacji przy użyciu jednorazowego kodu SMS, klikając "Wyślij SMS z kodem",
-
Otrzymasz komunikat "Wysłano prośbę o aktywację aplikacji mobilnej eBS Krzepice. Aby otrzymać kod parujący niezbędny do jej aktywacji, należy skontaktować się z Bankiem,
-
Podczas połączenia telefonicznego pracownik Banku zweryfikuje Twoją tożsamość. Po poprawnej weryfikacji otrzymasz kod parujący na swój telefon,
-
Uruchamiamy pobraną wcześniej aplikację mobilną eBS Krzepice,
-
W kroku nr 1. wprowadzamy otrzymany SMSem kod parujący,
-
W kroku nr 2. podajemy login do konta bankowości elektronicznej,
-
W kroku nr 3. wprowadzamy brakujące cyfry Twojego numeru PESEL,
-
W kroku nr 4. nadajemy kod PIN do odblokowywania aplikacji mobilnej poprzez jego dwukrotne wprowadzenie,
-
W ostatnim kroku należy nazwać utworzony profil.
Zmiana sposobu aktywacji bankowości mobilnej ma na celu zwiększenie poziomu bezpieczeństwa klientów korzystających z serwisu eBankNet. Pamiętaj o bezpieczeństwie w bankowości elektronicznej! Jeśli ktokolwiek dzwoniący do Ciebie wymaga od Ciebie podania loginów bądź haseł dostępowych, kodów autoryzacyjnych SMS, kodu parującego, kodu BLIK, potwierdzenia operacji w aplikacji lub podania numeru Twojej karty płatniczej, natychmiast się rozłącz i zgłoś ten fakt do instytucji, za którą ktoś się podszywał. Nie daj się oszukać.