❌📅 Uprzejmie informujemy o pracach technicznych, które odbędą się w najbliższym czasie:
- w dniu 13 listopada 2025r. (czwartek) w godzinach od 22:00 do 22:30 transakcje kartami płatniczymi wydanymi przez Nasz Bank będą akceptowane w oparciu o tzw. "salda awaryjne" (czyli zgodnie z wysokością wolnych środków na Twoim rachunku na dzień 13.11.2025r. godz. ok. 14:30). W tym samym czasie nie będzie również możliwości zastrzegania kart płatniczych poprzez bankowość internetową eBankNet i aplikację mobilną eBS Krzepice, nie będzie działać usługa BLIK (dotyczy zarówno transakcji 6-cio cyfrowym kodem BLIK jak i Przelewów na telefon BLIK) oraz usługa mojeID (zdalne potwierdzanie tożsamości poprzez bankowość internetową i Profil zaufany),
- od 17 listopada 2025r. (poniedziałek) godz. 22:00 do 18 listopada 2025r. (wtorek) godz. 01:00 transakcje kartami płatniczymi wydanymi przez Nasz Bank będą akceptowane w oparciu o tzw. "salda awaryjne" (czyli zgodnie z wysokością wolnych środków na Twoim rachunku na dzień 17.11.2025r. godz. ok. 14:30). W tym samym czasie nie będzie również możliwości zastrzegania kart płatniczych poprzez bankowość internetową eBankNet i aplikację mobilną eBS Krzepice,
- w dniu 22 listopada 2025r. (sobota) w godzinach od 21:00 do 23:00 oraz w dniu 23 listopada 2025r. (niedziela) w godzinach od 20:00 do 21:30 istnieje możliwość wystąpienia utrudnień w realizacji transakcji w bankomatach i wpłatomatach Naszego Banku,
- w dniu 24 listopada 2025r. (poniedziałek) w godzinach od 00:00 do 03:00 nie będzie możliwości dokonywania wpłat gotówki we wpłatomatach Naszego Banku.
❌ Wyżej wymienione prace mają charakter planowany i będą realizowane przez Bank BPS oraz ITCARD S.A., na co Nasz Bank nie ma wpływu. Komunikat przekazaliśmy Wam również w bankowości internetowej eBankNet (na stronie logowania oraz w sekcji "Komunikaty") oraz w bankowości mobilnej eBS Krzepice (otrzymacie powiadomienie push na swój smartfon).
👉 Dziękujemy za wyrozumiałość oraz przepraszamy najmocniej za powstałe niedogodności. 💚


