Szanowni Klienci!
Jest Nam niezmiernie miło poinformować, że uruchomiliśmy w Naszym Banku aplikację mobilną eBS Krzepice!
Aplikacja mobilna eBS Krzepice to aplikacja instalowana na urządzeniach mobilnych (smartphone, tablet) umożlwiająca szybki dostęp do rachunków bankowych i korzystanie z usług bankowych.
Dzięki Naszej aplikacji będzie mogli w prosty, szybki i bezpieczny sposób korzystać ze wielu funkcjonalności bankowości elektronicznej eBankNet z poziomu telefonu, bez konieczności logowania się na urządzeniu poprzez przeglądarkę internetową.
Nasza aplikacja mobilna umożliwia m.in.:
- dostęp do informacji o produktach, które Klient posiada w bankowości elektronicznej, takich jak: rachunki, karty (debetowe i kredytowe), lokaty, kredyty,
- wyświetlanie informacji szczegółowych, w tym dostępne środki i saldo, wyświetlanie historii i blokad,
- wykonywanie transakcji: przelewów krajowych standardowych i natychmiastowych, przelewów do Urzędów Skarbowych oraz przelewów własnych,
- korzystanie z usługi BLIK,
- wykonywanie Przelewów na telefon i wiele innych.
Aplikacja eBS Krzepice jest idealnym rozwiązaniem dla osób, które często przebywają z dala od komputera i które cenią sobie mobilność!
W celu możliwości korzystania z aplikacji eBS Krzepice należy wygenerować kod parujący w systemie eBankNet, który służy do sparowania urządzenia mobilnego z loginem bankowości elektronicznej.
Aplikację można pobrać i zainstalować, jeżeli urządzenie mobilne posiada system operacyjny w wersji minimum Android 6.0 lub iOS 13.2 (lub nowsze). Szczegółową instrukcję znajdą Państwo klikając tutaj!
UWAGA! W przypadku zablokowania aplikacji mobilnej eBS Krzepice poprzez kilkukrotne błędne logowanie należy dokonać ponownego sparowania urządzenia (telefon, tablet) w systemie bankowości elektronicznej eBankNet- zakładka Mój profil -> Aplikacja mobilna.
Najczęściej zadawane pytania dot. aplikacji mobilnej:
Nasza aplikacja pozwala użytkownikowi na dostęp do wszystkich funkcjonalności bankowości elektronicznej eBankNet, tj:
- dostęp do informacji o produktach, które posiada w bankowości elektronicznej takich jak: rachunki, karty (debetowe i kredytowe), lokaty, kredyty,
- wyświetlanie informacji szczegółowych, w tym dostępne środki i saldo, wyświetlanie historii i blokad,
- wykonywanie transakcji: przelewów krajowych zwykłych i natychmiastowych (w tym ZUS), przelewów własnych, doładowania telefonu,
- wykonywanie szybkich płatności bez użycia karty – za pomocą BLIK,
- wykonywanie przelewów na numer telefonu.