Góra strony

Aplikacja mobilna eBS Krzepice!

Image

Szanowni Klienci!

Jest Nam niezmiernie miło poinformować, że uruchomiliśmy w Naszym Banku aplikację mobilną eBS Krzepice!

Aplikacja mobilna eBS Krzepice to aplikacja instalowana na urządzeniach mobilnych (smartphone, tablet) umożlwiająca szybki dostęp do rachunków bankowych i korzystanie z usług bankowych.

Dzięki Naszej aplikacji będzie mogli w prosty, szybki i bezpieczny sposób korzystać ze wielu funkcjonalności bankowości elektronicznej eBankNet z poziomu telefonu, bez konieczności logowania się na urządzeniu poprzez przeglądarkę internetową.

Nasza aplikacja mobilna umożliwia m.in.:

  • dostęp do informacji o produktach, które Klient posiada w bankowości elektronicznej, takich jak: rachunki, karty (debetowe i kredytowe), lokaty, kredyty,
  • wyświetlanie informacji szczegółowych, w tym dostępne środki i saldo, wyświetlanie historii i blokad,
  • wykonywanie transakcji: przelewów krajowych standardowych i natychmiastowych, przelewów do Urzędów Skarbowych oraz przelewów własnych,
  • korzystanie z usługi BLIK,
  • wykonywanie Przelewów na telefon i wiele innych.

Aplikacja eBS Krzepice jest idealnym rozwiązaniem dla osób, które często przebywają z dala od komputera i które cenią sobie mobilność!

W celu możliwości korzystania z aplikacji eBS Krzepice należy wygenerować kod parujący w systemie eBankNet, który służy do sparowania urządzenia mobilnego z loginem bankowości elektronicznej.
Aplikację można pobrać i zainstalować, jeżeli urządzenie mobilne posiada system operacyjny w wersji minimum Android 6.0 lub iOS 13.2 (lub nowsze). Szczegółową instrukcję znajdą Państwo klikając tutaj!

UWAGA! W przypadku zablokowania aplikacji mobilnej eBS Krzepice poprzez kilkukrotne błędne logowanie należy dokonać ponownego sparowania urządzenia (telefon, tablet) w systemie bankowości elektronicznej eBankNet- zakładka Mój profil -> Aplikacja mobilna.

Najczęściej zadawane pytania dot. aplikacji mobilnej:

Jakie korzyści przynosi zainstalowanie aplikacji eBS Krzepice?

Nasza aplikacja pozwala użytkownikowi na dostęp do wszystkich funkcjonalności bankowości elektronicznej eBankNet, tj:

  • dostęp do informacji o produktach, które posiada w bankowości elektronicznej takich jak: rachunki, karty (debetowe i kredytowe), lokaty, kredyty,
  • wyświetlanie informacji szczegółowych, w tym dostępne środki i saldo, wyświetlanie historii i blokad,
  • wykonywanie transakcji: przelewów krajowych zwykłych i natychmiastowych (w tym ZUS), przelewów własnych, doładowania telefonu,
oraz dodatkowo (dostępne wyłącznie w aplikacji mobilnej):
  • wykonywanie szybkich płatności bez użycia karty – za pomocą BLIK,
  • wykonywanie przelewów na numer telefonu.
Czy w aplikacji mobilnej dostępny jest BLIK?
Skąd mogę pobrać aplikację eBS Krzepice?
Jak sparować urządzenie mobilne z kontem bankowym?
Jak od tej pory wygląda autoryzowanie transakcji?
Jak wygląda kwestia limitów płatności w aplikacji mobilnej?
Czy korzystanie z aplikacji mobilnej jest bezpieczne?
Co zrobić jeżeli jesteś użytkownikiem bankowości elektronicznej pod dwoma lub większą ilością loginów?
Co zrobić w przypadku zmiany telefonu?
Co zrobić w przypadku utraty urządzenia mobilnego np. telefonu, na którym była zainstalowana aplikacja?

Sąd Rejonowy w Częstochowie, XVII Wydział Gospodarczy KRS, KRS: 0000146108 NIP: 574-000-67-17, Regon: 000496610

Kod BIC (SWIFT): POLUPLPR
2024 © Bank Spółdzielczy w Krzepicach